هوافضا- علوم هوایی

جزئیات برنامه های تخفیف شبكه راهبردی آزمایشگاهی برای محققان

جزئیات برنامه های تخفیف شبكه راهبردی آزمایشگاهی برای محققان

به گزارش هوا فضا رئیس شبكه آزمایشگاه های راهبردی با اشاره به برنامه های حمایتی این شبكه اظهار داشت: عرضه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها و ۲۰ میلیون ریالی به دانشجویان كارشناسی ارشد و دكتری همچون حمایت های این شبكه است.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، رضا اسدی فرد با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم بازار خدمات آزمایشگاهی را توسعه دهیم، اضافه کرد: تمرکز اصلی ما در سال ۹۸ و سال جاری، توسعه بازار خدمات آزمایشگاهی بعنوان یکی از نیازهای نظام سلامت است.
وی افزود: در حاضر حدود ۷ هزار عضو با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همکاری می کنند و اجرای برنامه های انگیزشی و عرضه تخفیفات خدمات آزمایشگاهی همچون برنامه های شبکه برای جذب پژوهشگران، مراکز آزمایشگاهی، دانشجویان و اساتید در رابطه با این حوزه علمی است.
اسدی فرد با تاکید بر اینکه در چند سال گذشته روند عضویت در شبکه آزمایشگاهی رو به رشد بوده است، تصریح کرد: بر این اساس اجرای متنوع برنامه های تخفیف این مجموعه را امسال در دستور کار داریم.
رئیس شبکه آزمایشگاه های راهبردی افزود: عرضه تخفیفات ۴۰ میلیون ریالی به اعضای هیات علمی دانشگاه ها، ۲۰ میلیون ریالی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، ۱۰ میلیون ریالی به اعضای جدید شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی و ۴۰ میلیون ریالی به شرکت های دانش بنیان همچون این خدمات تخفیفی در بهار ۹۹ است.



1399/02/14
20:55:55
5.0 / 5
2687
تگهای خبر: خدمات , دانش بنیان , فناوری , كارشناس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
هوا فضا هوافضا