علوم هوا فضا
با حكم وزیر علوم؛

سرپرست پارك علم و فناوری فارس منصوب گردید

سرپرست پارك علم و فناوری فارس منصوب گردید

هوا فضا: وزیر علوم حقیقات و فناوری با صدور حكمی سرپرست پارك علم و فناوری فارس را منصوب نمود.



به گزارش هوا فضا به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حكمی، امین رضا ذوالقدر را بعنوان سرپرست پارك علم و فناوری فارس منصوب نمود.
در این حكم انتصاب آمده است:
با عنایت به استعفای فرید مر از ریاست پارك علم و فناوری فارس، ضمن تشكر و آرزوی توفیق برای وی، برمبنای پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به سبب این حكم به سمت سرپرست پارك علم و فناوری فارس منصوب می شوید.
امیدوارم با تعامل مؤثر با مدیریت استان و دانشگاه های بزرگ منطقه شرایط رشد و توسعه كمّی و كیفی پارك و زمینه های نقش آفرینی هر چه بیشتر آنرا در زیست بوم كارآفرینی و نوآوری منطقه فراهم آورید و جایگاه پارك علم و فناوری فارس را در عرصه علم و فناوری و برنامه های توسعه ای منطقه ارتقا دهید.
ان شاءالله با توكل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه های اسلامی و مبانی علمی ماموریت ها و وظایف محوّله را برپایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوّب دولت تدبیر و امید و طرح های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همكاری دانشگاهیان و صاحب نظران در مراكز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا كنید.
امین رضا ذوالقدر متولد سال ۱۳۶۰ در نیریز فارس و دانشیار بخش شیمی دانشگاه شیراز است.
وی دانش آموخته كارشناسی شیمی دانشگاه سیستان و بلوچستان، كارشناسی ارشد شیمی فیزیك دانشگاه شیراز و دكتری تخصصی شیمی فیزیك از دانشگاه شیراز است.
وزیر علوم همین طور در نامه جداگانه ای از خدمات فرید مر، رئیس سابق پارك علم و فناوری فارس در زمان تصدی مسئولیت این پارك قدردانی كرد.


منبع:

1398/07/02
13:54:14
5.0 / 5
4102
تگهای خبر: خدمات , فناوری , كارشناس , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۵
هوا فضا هوافضا