علوم هوا فضا

افتتاح شعبات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استانها

افتتاح شعبات صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد در استانها

هوا فضا: اولین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی امسال اجرا شد.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، اولین جلسه هیأت مدیره صندوق پژوهش و فناوری با حضور دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری، دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیأت های امنای استان، دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، دکتر وحید ضرغامی قائم مقام معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و مهندس عسکری غلام زاده مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری در سال ۱۴۰۰ انجام شد.
در این نشست مصوب شد، صندوق اقدامات لازم درباب راه اندازی و ایجاد شعبات استانی خودرا انجام داده و به تناسب ظرفیتها و اولویت های استانها، این امر در دستور کار صندوق قرار گیرد.
مهندس عسکری غلامزاده، مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست اظهار نمود: صندوق موظف شد تا از ظرفیت موجود در بانکها و اهرم کردن منابع بمنظور تامین مالی حوزه تجاری سازی فناوری استفاده نماید.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی افزود: بکارگیری ظرفیت موجود در دانشگاه در امتداد «تامین مالی جمعی» که در آن صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نقش کلیدی بر عهده دارد، از دیگر مصوبات جلسه بود که در جلسه بعدی هیات مدیره، دستورالعمل ها و مدلهای مورد نیاز ارائه خواهد شد و اقدامات بعدی بعد از تصویب این موارد در هیات مدیره صورت خواهد گرفت.




منبع:

1400/01/30
20:33:30
0.0 / 5
812
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
هوا فضا هوافضا