هوافضا- علوم هوایی

ایجاد سرفصل جدید همکاری با دانش بنیان ها در سازمان محیط زیست تا ۱۴۰۱

ایجاد سرفصل جدید همکاری با دانش بنیان ها در سازمان محیط زیست تا ۱۴۰۱

هوا فضا: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ایجاد سرفصل جدید در این سازمان برای همکاری با شرکت های دانش بنیان تا سال 1401 آگاهی داد.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا سلاجقه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی ایران ساخت در زمینه محیط زیست در جمع خبرنگاران با اشاره به همکاری سازمان محیط زیست با شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: در این عرصه سرفصل مناسبی در این سازمان تا سال ۱۴۰۱ ایجاد خواهیم کرد.
وی افزود: حرکت ما در سازمان محیط زیست به سمت همکاری با شرکت های دانش بنیان است.
سلاجقه افزود: بازدید ما در ایام اول مسئولیتم در سازمان محیط زیست از این نمایشگاه حاکی از آنست که ارزش زیادی برای فناوری و شرکت های دانش بنیان قائلم.
رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به این که تا حالا چالشی میان این سازمان و فناوری های موجود در آن وجود داشته است، تصریح کرد: ولی اگر با رویکرد مسئولیت اجتماعی به آن نگریسته شود مشخص می شود که فناوری هایی که در امتداد دیجیتالی شدن و هوشمند سازی هستند، در این عرصه موثرند.
وی با تاکید بر لزوم استاندارد سازی در این عرصه بیان کرد: استانداردسازی در زمینه های مختلف سبب ارتقاء فعالیت شرکتها در فاکتورهای مختلف می شود و سازمان محیط زیست یک سازمان حاکمیتی است و لازم است فناوری های این حوزه در بخش هایی چون پایش و ردیابی، سرشماری و مدیریت پسماند به کار گرفته شود.




منبع:

1400/08/06
12:39:15
0.0 / 5
686
تگهای خبر: دانش بنیان , دیجیتال , فناوری , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
هوا فضا هوافضا