هوافضا- علوم هوایی
طی نشستی تخصصی صورت می گیرد

رونمایی از محصولات دانش بنیان حوزه مکان محور

رونمایی از محصولات دانش بنیان حوزه مکان محور

آخرین محصولات دانش بنیان حوزه ژئوماتیک در ˮنشست تخصصی چالش ها و راهبردهای حوزه GNSS در سطح ملیˮ رونمایی می شود.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، چهارشنبه ۱۲ آبان ماه سال ۱۴۰۰ رویدادی مجازی در حوزه ژئوماتیک برگزار می گردد تا متخصصان و فعالان این حوزه با حضور در این جلسه، با چالش های فناورانه این حوزه آشنا گردند و پاسخ و راهکاری مطمئن و دانشی برای آن بیابند.
این رویداد با همکاری و مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می گردد تا زمینه ای مناسب برای رابطه بیشتر میان دانشگاه و صنعت فراهم گردد. همینطور این کار به پشتیبانی از تولید ملی و توسعه بازار محصولات دانش بنیان در این عرصه هم منجر خواهد شد.
در این جلسه متخصصانی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان نقشه برداری کل کشور، سازمان جغرافیای نیروهای مسلح، اداره ثبت اسناد و املاک کل کشور، جامعه مهندسان نقشه بردار ایران، مرکز آمار ایران، سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی زمین و مسکن حضور دارند.
به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، ژئوماتیک عرصه ای فناورانه و میان رشته ای است که در حوزه های مختلفی چون نقشه برداری، هواشناسی، نقشه نگاری، فتوگرامتری، سنجش از دور و غیره کاربرد دارد.




منبع:

1400/08/12
11:59:25
0.0 / 5
771
تگهای خبر: ارتباطات , دانش بنیان , فضایی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
هوا فضا هوافضا