علوم هوا فضا
فرماندار اردبیل تشریح كرد:

موفقیت بیش از ۲۷۰۰ مبادرت به درمان ناباروری در مرکز رویان اردبیل

موفقیت بیش از ۲۷۰۰ مبادرت به درمان ناباروری در مرکز رویان اردبیل

به گزارش هوا فضا، اردبیل فرماندار شهرستان اردبیل اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 700 ناباروری در این مرکز درمان و پاسخ مثبت گرفته اند که اقدام شایسته و قابل تقدیری است.


سید محمد اعتماد اعجازی ۳۱ مرداد در بازدید از مرکز رویان جهاد دانشگاهی شهرستان اردبیل اظهار نمود: تا حالا بیش از هزار میلیاردریال جهت تجهیز مرکز رویان شهرستان اردبیل و اجرای طرح های پژوهشی مرکز جهاد دانشگاهی اردبیل اختصاص یافته است تا روند خدمات دهی در این مراکز به شکل مناسب صورت گیرد.
وی اظهار داشت: این مرکز یکی از مراکز برتر کشور شمرده می شود که در زمینه پژوهشی و خدمات دهی در زمینه بیماری سرطان اقدامات قابل توجهی انجام داده است.
عضو شورای اداری استان اردبیل اشاره کرد: در امتداد تحقق و پژوهش درمان بیماریهای سرطانی بیش هزار ۱۵۰۰ نمونه بانک در خون در این مرکز ذخیره شده است که این امر نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.
اعتماد اعجازی اظهار داشت: بیش از هزار و ۵۰۰ نفر در زمینه مشاغل خانگی در زمینه مشاغل خانگی تحت نظر جهاد دانشگاهی اردبیل فعال می باشند که اشتغال زایی قابل توجهی را به همراه داشته است.
فرماندار اردبیل اظهار داشت: تلاشمان بر این است که با تامین اعتبارات و تجهیز مراکز خدمات دهی مناسب را در این مراکز ارائه شود.
رییس جهاد دانشگاهی استان اردبیل هم اظهار داشت: مرکز رویان جهاد دانشگاهی اردبیل رتبه قابل قبولی در سطح کشور دارد و خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه می دهد.
مهران اوچی اردبیلی با اعلان اینکه میزان موفقیت درمان ناباروری در این مرکز مطابق با استانداردهای ارائه شده است، افزود: زوجین نابارور می توانند از خدمات تخصصی این مرکز بهره مند شوند.



1401/05/31
20:48:19
0.0 / 5
473
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳
هوا فضا هوافضا