هوافضا- علوم هوا فضا
توسط یك شركت عضو شبكه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی؛

روش های نوین در حوزه جوشکاری عرضه می شود

روش های نوین در حوزه جوشکاری عرضه می شود

به گزارش هوا فضا، یک شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در یک کارگاه آموزشی، روش های نوین در حوزه جوشکاری را عرضه می کند.



به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، «بازرسی چشمی جوش»، روشی عینی برای شناسایی نقص ها و عیوب سطحی است. شناسایی و تعمیر این نقایص، کاهش هزینه قابل توجهی را در بر خواهد داشت.

بر همین اساس، یک شرکت عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، با هدف افزایش مهارت ها و انتقال تجربیات خود در حوزه بازرسی فنی، دوره بین المللی بازرسی چشمی جوش (VT) را تیرماه سالجاری برگزار می نماید.

از مهم ترین سرفصل های کارگاه «بازرسی چشمی جوش (ASNT)VT» میتوان به شناخت مبحث نور، علایم جوشکاری، عیوب، شرایط عمومی بازرسی، تجهیزات بازرسی، فرآیندهای جوشکاری، آشنایی با روش های آزمون غیر مخرب و استانداردپذیری اشاره نمود.

این شرکت با تنوع سبد خدمات در زمینه های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) جزو معدود شرکتهای ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

متقاضیان و سایر علاقمندان جهت شرکت در این دوره می توانند به این آدرس رجوع کنند.




1402/04/10
10:29:54
0.0 / 5
482
تگهای خبر: آموزش , خدمات , دانش بنیان , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
هوا فضا هوافضا