علوم هوا فضا

ایجاد گروه مطالعات علم و فناوری در پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی

ایجاد گروه مطالعات علم و فناوری در پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی

هوا فضا: گروه «مطالعات علم و فناوری» پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در امتداد توسعه كارهای این پژوهشكده در حوزه مطالعات آموزش عالی، علم و فناوری و نظر مساعد هیئت امنا، فعالیت خودرا شروع كرد.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، دكتر حسین میرزایی، رئیس پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی حكمی دكتر جبار رحمانی را بعنوان مدیر این گروه منصوب نمود. در این حكم تدوین برنامه های آتی این گروه در رابطه با دیگر گروه های پژوهشكده یاد شده قرار گرفته است.
در متن حكم دكتر میرزایی خطاب به دكتر رحمانی، گروه پژوهشی مطالعات فرهنگی پژوهشكده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم آمده است: "نظر بمراتب تعهد و تخصص جنابعالی و با توجه به مصوبه دهمین نشست عادی از دوره چهارم هیئت محترم امناء مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۷ بدین وسیله بعنوان مسئول راه اندازی «گروه پژوهشی مطالعات علم و فناوری» منصوب می شوید. امیدوارم با مشورت و برنامه ریزی دقیق طی هشت ماه آینده مقدمات اصلی و رئوس برنامه پژوهشی گروه و اعضاء محترم هیئت علمی آن تدوین شود.
بدیهی است نیازهای در رابطه با راه اندازی گروه مذكور در اولویت كاری پژوهشكده بوده و بخش های مختلف همراهی و همكاری كامل را در این مهم خواهند داشت".




منبع:

1398/11/11
12:45:07
5.0 / 5
4365
تگهای خبر: فناوری , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳
هوا فضا هوافضا