هوافضا- علوم هوا فضا
با حمایت صندوق نوآوری صورت گرفت؛

تولید ۱۵ هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی كننده از جانب یكی از شركت های دانش بنیان

تولید ۱۵ هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی كننده از جانب یكی از شركت های دانش بنیان

هوا فضا: یكی از شركت های دانش بنیان مستقر در پارك علم و فناوری البرز فعال در عرصه تولید تجهیزات پزشكی و دارویی با حمایت صندوق نوآوری و شكوفایی موفق به تولید ۱۵ هزار لیتر ژل و محلول ضدعفونی در شرایط شیوع كرونا در كشور شد.


ابوالفضل حاتمی، مدیر عامل این شركت دانش بنیان در گفتگو با ایسنا در اینباره اظهار داشت: شركت ما در زمینه تولید محصولات آزمایشگاهی، دارویی و تجهیزات پزشكی فعالیت دارد و بعد از شیوع كرونا و نیاز مبرم كشور به محصولات ضدعفونی كننده، تولید ژل و محلول ضد عفونی كننده متناسب با نیاز روز جامعه به سبد تولیدات شركت ما افزوده شد.
وی تولید ژل و محلول ضدعفونی كننده را همچون این محصولات نام برد و افزود: با تایید وزارت بهداشت و با مذاكراتی كه با صندوق نوآوری و شكوفایی انجام شد توانستیم با تسهیلاتی كه از جانب این صندوق در اختیار ما گذاشته شد مبادرت به تولید آنها نماییم.
حاتمی میزان تسهیلات دریافتی از این صندوق را ۸ میلیارد ریال اعلام و تصریح كرد: این تسهیلات را برای تهیه مواد اولیه و سرمایه در گردش شركت از صندوق نوآوری دریافت كردیم. و این تسهیلات در كمترین زمان به ما اعطا شد.
مجری طرح درباره میزان تولید محلول و ژل ضدعفونی كننده در این شركت اظهار داشت: حجم تولیدات ژل و محلول های ضد عفونی كننده حدود ۱۵ هزار لیتر بوده و مقرر است با تأمین مواد اولیه، این میزان افزایش خواهد یافت.




منبع:

1399/01/18
21:07:10
5.0 / 5
2918
تگهای خبر: دانش بنیان , فناوری , وزارت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
هوا فضا هوافضا