علوم هوا فضا

فراخوان پشتیبانی از شركت های سازنده كیت تشخیص سریع كووید-19

فراخوان پشتیبانی از شركت های سازنده كیت تشخیص سریع كووید-19

هوا فضا: بر مبنای فراخوان ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شركت هایی كه توانمندی تولید كیت های تشخیص سریع سرولوژیك (IgM و IgG) را دارند می توانند ایده ها و طرح های خویش را به این ستاد ارسال نمایند.


به گزارش هوا فضا به نقل از ایسنا، شركت هایی كه سابقه تولید این نوع كیت ها را دارند و موفق به تولید و عرضه آنها به بازار شده اند و همینطور سایت تولیدی با استاندارد ISO 13485-9001 به همراه تمامی تجهیزات مورد نیاز در فرایند تولید را در اختیار داشته باشند در اولویت حمایتی این فراخوان قرار دارند.

كسب دانش فنی تولید كیت (LFD) یا كیت های Rapid Test در زیرساخت شتابدهنده های معرفی شده از جانب ستاد توسعه زیست فناوری، توانایی تولید 500 هزار كیت در ماه، تأمین بموقع و به اندازه مواد اولیه مورد نظر برای تولید كیت همچون كاغذ، آنتی بادی و آنتی ژن و كیت های برخوردار از آنتی بادی اختصاصی ویروس Covid-19 از دیگر شروط بررسی، ارزیابی و تایید محصولات عرضه شده به این فراخوان است.
شركت های متقاضی تا 10 اردیبهشت ماه سالجاری فرصت دارند كه پروپوزال طرح های مورد نظر خویش را به آدرس bioproducts@biodc.isti.ir ارسال نمایند.



1399/01/27
23:16:13
5.0 / 5
2674
تگهای خبر: فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
هوا فضا هوافضا