هوافضا- علوم هوا فضا
در بنیاد ملی نخبگان؛

کتاب زندگی نامه روایی نخبه معاصر ایران رونمایی گردید

کتاب زندگی نامه روایی نخبه معاصر ایران رونمایی گردید

کتاب زندگی نامه روایی دکتر منوچهر دوایی (جراح دوران دفاع مقدس)، توسط بنیاد ملی نخبگان رونمایی گردید.



به گزارش هوا فضا به نقل از مهر، مراسم رونمایی از کتاب زندگی نامه روایی نخبه معاصر ایران به عنوان چهره بهشتی یک نخبه دوران دفاع مقدس، در بنیاد ملی نخبگان اجرا شد.
این کتاب تحت عنوان «مینوچهر» که به زندگی نامه روایی دکتر منوچهر روایی به عنوان نخبه معاصر ایران می پردازدتوسط بنیاد ملی نخبگان نگارش و انتشار یافته است. منوچهر دوایی از جراحان نخبه و شاخص دوران دفاع مقدس است که حالا نیز به عنوان یکی از برجسته ترین اساتید و فعالان علوم پزشکی در ایران فعالیت می کند. تخصص منوچهر دوایی جراحی با گرایش جراحی اطفال، جراحی سرطان و جراحی دستگاه گوارش است. این پزشک برجسته همین طور مؤلف و مترجم چندین کتاب مهم پزشکی است و دارنده چندین نشان و جایزه افتخارآفرین ملی است.
در این مراسم رونمایی، دکتر حمید نادران طحان، رییس بنیاد نخبگان استان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حماسه های بسیار زیادی شکل گرفته که قسمتی از آن در پشت جبهه توسط افراد بی ادعا در سخت ترین شرایط بوده است که یکی از آنها دکتر دوایی است. ثبت نگارش روایت زندگی این نخبگان معاصر بسیار اهمیت دارد و به همین خاطر نگارش و انتشار کتاب مینوچهر کار بسیار اززشمندی است.

1401/05/07
13:32:18
0.0 / 5
546
تگهای خبر: دستگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴
هوا فضا هوافضا